sobota, 8 maja 2010

Wracam do blogowania....

Blogów miałam już kilka... kilka też było stronek internetowych,zaczynałam - nie kończyłam, nie chciało mi się prowadzić, uzupełniać, wrzucać fotek... słomiany zapał. Z wszystkim tak mam, napalę się na coś i z czasem gdzieś ten mój zapał gaśnie. Może z braku czasu, może poprostu mi się to nudzi. Ale warto odświeżyć znajomości internetowe i poodwiedzać blogi internetowych koleżanek.
Do założenia bloga skłoniła mnie propozycja jednej z nowo poznanych kreatywnych koleżanek internetowych - Kasia- zapraszam na jej bloga quillingowego :)

Moje quillingowe kartki ... ispiracją była dla mnie galeria  Rebell2  podglądałam jej prace, dużo zgapiałam :)) i od tego w sumie się wszystko zaczęło...oczarowały mnie jej prace.
Dziękuję.

A to moje twory:



































Narazie wystarczy tych kartek.
Dla ciekawskich:  Moja galeria internetowa

1 komentarz:

  1. Hey, tutaj Kasia. Bardzo się ciesze, że założyłaś tego bloga. Śliczne są te kartki, bardzo mi się podobają.
    Czekam na kolejne prace i już zapisuję twój blog w moich zakładkach :D

    OdpowiedzUsuń