środa, 19 maja 2010

Trochę quillingu...

Karteczka zrobiona na zamówienie dla koleżanki.







11 komentarzy:

  1. Karteczka bardzo mi się podoba, a te duże kwiatki robisz techniką po płatku? to znaczy przyklejasz po fragmencie tak jak to jest pokazane w jednej z książek o quillingu czy lecisz z owijaniem po całościowo ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna kartka a kwiaty boskie jestem pełna podziwu dla twojej twórczości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu te kwiatki robię po płatku, dostałam link do kursiku od rebell.
    Jest tu-> http://blog.naver.com/paper6262/60088027492
    Jest tu wiele pięknych rzeczy, poszperaj ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. no właśnie ja mam skany z tej książki gdzie jest właśnie kurs tych kwiatuszków i byłam ciekawa jak ty je robisz, ale widze że tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Kasiu
    Piękny i bardzo elegancki jest Twój quilling;))
    Pytałaś o wieczka pudełeczek , robię je z przezroczystych okładek do bindowania ;)
    Pozdrawiam
    Madi

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey, tak sobie pomyślałam, czy byś się nie chciała wymianić może? bo ja robie sama te kwiatki z osobnych płatków i ni w ząb nie mogą mi wyjść :( I moja propozycja jest taka iż posiadam nieco więcej paseczków czerwonych, zielonych, białych i żółtych, ale są one cienkie, cieńsze niż te których ty używasz bo widze tutaj papier wyzytówkowy. ja te paseczki używam do kwiatków lub do elementów ozdobnych. I teraz pytanie się nzasówa dośc jasne: wymienisz sie ze mną kwiatki za paseczki ?

    OdpowiedzUsuń
  7. It's really a great and useful piece of info. I'm happy that you just shared this useful information with us. Please stay us informed like this. Thank you for sharing.
    My web page :: reiki classes

    OdpowiedzUsuń
  8. There's certainly a lot to know about this issue. I love all the points you've made.
    Also visit my blog post - Royal Canin So Dog Food

    OdpowiedzUsuń
  9. Very nice post. I just stumbled upon your weblog
    and wished to mention that I have truly loved surfing around
    your blog posts. In any case I will be subscribing to your rss feed and I am hoping
    you write again soon!
    Also visit my page : camper van hire scotland

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne! Takie właśnie piękne kwiatuszki są dla mnie ciągle niezdobytym Everestem ;-) Posiadam na razie dość skromną galerię, ale zapraszam: www.papierowekreciolki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń